Hoi!
De laatste woensdag van juni en Nelleke mocht de kleur kiezen bij limoengroen. Ze koos kersenrood.Vast omdat ze zo'n kersenoogst hadden! Heel mooie combi trouwens.
Om verschillende redenen moest ik wat smokkelen. Eerste reden was dat ik dacht dat we nog een week hadden. Ten tweede omdat ik mee wil doen met 52 weeks en morgen de laatste dag is om de kaart te linken. Ten derde omdat ik morgen gastdesigner ben bij KMP en dus niet mijn kerstkaart voor de challenge van 52 weeks kan linken. Tja, soms heb je dat.
Maandagavond toen ik naar bed wilde gaan en de gang in kwam, schoot er een poes de trap op. Ik kende de poes niet, maar ik ben niet bang voor poezen dus ik dacht ik zal hem pakke en naar buiten doen. Ze vloog de zoldertrap ook nog op en toen ik boven kwam, nergens meer te bekennen!
Ik heb nog een kwartier alles afgezocht, maar nee..... toen alle deuren dicht gedaan, behalve de kamerdeur van de kamer waar ze zich verstopt had.
Dinsdagmorgen Truus gevraagd of ze brokjes had voor de kat, zodat we haar konden lokken. Nou, de enige die erop af kwam was Moos de buurkat! In de buurtapp gevraagd of iemand zijn/haar huisdier miste en ik kreeg een tip, dat er een poes vermist werd en er een foto op een lantaarnpaal hing. En jawel! Het was Luna. Ze zou reageren op haar naam....weer alles afgezocht en haar naam geroepen. Ik heb nog water neergezet, je wilt ook niet dat ze dood op zolder ligt.
Lang verhaal kort: Ze is waarschijnlijk meteen maandagavond door het dakraam dat op een kier stond gevlucht. Heel sneu voor de baasjes, want ze is al sinds 29 april zoek!!
En tot overmaat van ramp stond gisteravond mijn wekkerradio te zacht en heb ik me verslapen voor de nachtdienst. Ik werd om 23.30 uur wakker. Peter in Spanje was al gealarmeerd, buren ook en die kwamen aan de deur toen ik al wakker was (tja, het blijft een dorp....)
Sta ik er mooi op in de buurt....Hebben ze een leuk verhaal te vertellen op verjaardagen!
Lieve groet!
Sta ik er mooi op in de buurt....Hebben ze een leuk verhaal te vertellen op verjaardagen!
Lieve groet!



Geen opmerkingen:
Een reactie posten