23 juni 2026

Opkikkertje...ja echt!

 Hoi!
Gisteren vertrokken Peter en mijn moeder naar mijn zusje in Spanje. Ze blijven tot vrijdag. Mijn moeder had er zoveel zin in!  Er was een storing op Eindhoven Airport en ze vertrokken 2 en een half uur later. Fijn dat ze het nog kan en fit genoeg is voor de reis.
Ik had 3 vriendinnen te eten. Iedreen verzorgde wat en het was reuze gezellig! Lekker buiten en de temperatuur was heel aangenaam.
De kaart van vandaag gaat naar onze vriend, die tot zijn schrik en verdriet toch weer naar het ziekenhuis moest voor een operatie. Na twee weken thuis begon de wondtoch weer te lekker. Het is niet te filmen. Ik schreef hem: 'als het niet zo ontzettend balen was, leek het wel een soap.'


Het papier is van MD en ook de sticker met de kikker. Beide teksten zijn van Crealies en de sketch is van kreativtanten. 
Ik ga zo, voor het echt warm wordt, met Truus aan de wandel. Daarna de hele dag voor mezelf en vannacht de nachtdienst weer in. Drie nachten deze keer. Ben benieuwd hoe de cliënten zich houden met deze warmte. De meeste zijn rond de 90....En  sommige hebben totaal geen last van de warmte.
Lieve groet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten