Hoi!
Ja dat verslapen was niet fijn. Je begint je nachtdienst met een naar gevoel. Maar de dienst was prima en niet druk. Ondanks de warmte sliepen de mensen bijna allemaal toch wel goed. Er is geen airco, nergens. In de grote zaal (de suite= restaurant en activiteiten zaal) is vloerverwarming die in de zomer ook moet koelen. Voor de rest is het warm, warmer, warmst, hoe hoger je in het gebouw komt.
Het gebouw is namelijk geen eigendom van mijn werkgever en de verhuurder wil geen airco laten aanleggen. Heeft natuurlijk weer met geld te maken.
Dan mijn kaartje voor vandaag.
De leuke digi is van LOTV en kreeg ik van het team van KMP. Ik kleurde dus met potloden. Het papier is van MD, knoopjes uit de voorraad. Omdat er op de digi al Merry Christmas staat heb ik de kaart verder niet van tekststempels of -stansen voorzien. Zo gaat alle aandacht uit naar de sneeuwpop.
De sketch is van Sundaystamps.
Lieve groet!
.jpg)


Geen opmerkingen:
Een reactie posten