25 juni 2026

Gastdesigner KMP

 Hoi!
Ja dat verslapen was niet fijn. Je begint je nachtdienst met een naar gevoel. Maar de dienst was prima en niet druk. Ondanks de warmte sliepen de mensen bijna allemaal toch wel goed. Er is geen airco, nergens. In de grote zaal (de suite= restaurant en activiteiten zaal) is vloerverwarming die in de zomer ook moet koelen. Voor de rest is het warm, warmer, warmst, hoe hoger je in het gebouw komt.
Het gebouw is namelijk geen eigendom van mijn werkgever en de verhuurder wil geen airco laten aanleggen. Heeft natuurlijk weer met geld te maken.
Dan mijn kaartje voor vandaag.


De leuke digi is van LOTV en kreeg ik van het team van KMP. Ik kleurde dus met potloden. Het papier is van MD, knoopjes uit de voorraad. Omdat er op de digi al Merry Christmas staat heb ik de kaart verder niet van tekststempels of -stansen voorzien. Zo gaat alle aandacht uit naar de sneeuwpop.
De sketch is van Sundaystamps.

Bij KMP komt de challenge om 9.30 uur online. Mijn kaart programmeer ik voor. De vorige week op kerstkaartendonderdag werd mijn kaart pas zichtbaar in de middag in de leeslijst. Dus misschien zie je eerst hier de kaart, het zij zo!

Annebeth had gisteren haar eindpresentatie die heel goed ging! Ze is nu helemaal klaar met de studie en wacht op de beoordeling van haar dossier en eindpresentatie. Maar volgens mij is het kat in het bakkie. Daarover gesproken: het poesje is niet meer gezien....zo sneu!
Lieve groet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten