26 juni 2026

Geslaagd #1

 Hoi!
Sinds ik mijn nieuwe blog heb, druppelen er volgers binnen. Mensen die op mijn oude blog kijken en dan lezen dat ik daar niet meer ben. En dat is nu al bijna 2 maanden! Fijn dat jullie allemaal de weg hiernaar toe gevonden hebben.
Het grote voordeel vind ik dat ik nu volgers heb die me echt willen volgen. In het begin van mijn blogtijd gaf ik wel eens wat weg en dan had ik er in een mum van tijd 10 volgers bij die vervolgens niets meer van zich lieten horen. Die ben ik liever kwijt dan rijk!
Ik heb ook alleen die mensen in mijn leeslijst gezet, die volger bij me zijn geworden. Bloggen kost tijd en ik vind nog steeds: voor wat, hoort wat. De liefde kan niet van één kant komen. Daarom ben ik blij met de 84 volgers die ik nu heb.
Soms denk ik dat ik iemand mis, maar daar kom ik na verloop van tijd wel achter.


Nichtje Maartje is geslaagd voor het Havo. (De havo klinkt logischer, maar als je de afkorting voluit zegt, klopt dat dan niet). Ze had het zelf totaal niet verwacht. Ze dacht dat ze gezakt zou zijn en hoopte daarom op een herexamen. Maar dat was niet nodig!
Ik maakte een vlaggenstok met haar tas eraan. In de kaart deed ik een envelopje met 10 euro. Wel spannend, maar het is goed overgekomen!
Er zijn meer geslaagden, dus er volgen meer kaartjes, maar morgen eerst mijn uitdaging met Henriët! Ik ben zo benieuwd of ze raadt wie met ons meedoet en van wie we de kaart hebben gelift...Ik heb heel veel voorpret!
Tot morgen hoop ik!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten