27 juni 2026

Afspraak met Henriët #72 Angélique

 Hoi!
Oh wat had ik een voorpret! Ik bedacht om Angélique mee te laten doen en toen ik op zoek was naar een kaart van haar die leuk was te liften, stuitte ik op een mooie kaart! Deze:

De techniek vind ik erg leuk. Subtiel een grote tekst in een zelfgemaakte achtergrond plakken. Maar wat nou het allerleukste is, is dat Angélique hem een paar jaar geleden aan Henriët stuurde voor haar verjaardag! Henriët appte wel dat de kaart iets bekends had en dat ze eens goed ging nadenken van wie hij zou kunnen zijn. Ik lag in  een deuk! En Angélique ook! Hilarisch!
Toen we vertrokken uit Italië, zette ik een kaart neer voor de eigenaren van het huis. Uiteraard in het Italiaans. (De buitenkant dan.....)



Eerst maakte ik een inkt achtergrond met vrolijke kleuren. Ik zette er wat stempels op met zwarte inkt. Daarna stanste ik de letters uit de kaart en uit 4 lagen wit cardstock. Je plakt dat dan op elkaar en legt de letters terug. Dan krijg je dit effect. Nog wat bloemetjes met een hartje erop en daarna beinkte ik de randen met zwart en dat kwam op een witte basiskaart.


We kregen meteen een bedank appje! Zo leuk!
Ik ben nu ook razend benieuwd wat Henriët en Angélique gemaakt hebben en natuurlijk of Henriët het geraden heeft.  Kijken jullie mee?
Lieve groet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten